Condiții Generale de Vânzare OKAIDI


Data ultimei actualizări: 05/10/2020 la Roubaix

REZUMAT:



 

1) Obiect

Prezentele condiții generale de vânzare sunt încheiate între:

Societatea SAS OKAIDI cu un capital de 2.928.240 €
162 Boulevard de Fourmies
59100 Roubaix
înregistrată la RCS din Lille Métropole cu numărul 398 110 445

Numită în continuare "OKAIDI"

și

SC BABSTORES SRL
RO 18577630, J40/6144/2006
Sos. Nordului, nr. 28-36, et.3, ap. 33
Sector 1, Bucuresti


și

Orice persoană fizică ce vizitează și/sau dorește să efectueze o achiziție prin intermediul site www.okaidi.ro.
Denumit în continuare « Utilizator »


Prezentele condiții au ca scop definirea modalităților de vânzare la distanță între OKAIDI și utilizator, de la comandă la plată și livrare. Acestea reglementează toate etapele necesare pentru plasarea comenzii și asigură urmărirea acestei comenzi între părțile contractante.

Comanda implică acceptarea irevocabilă a condițiilor generale de vânzare. Deoarece condițiile generale pot fi supuse modificărilor, condițiile aplicabile sunt cele în vigoare pe site-ul www.okaidi.ro la data la care utilizatorul efectuează comanda.

Utilizatorul declară:
- că are capacitatea de a încheia prezentul contract,
- că nu achiziționează produse în scopul revânzării acestora,
- că nu este comerciant.

 

2) Produse

Produsele oferite spre vânzare de OKAIDI sunt cele care apar pe site-ul www.okaidi.ro, în ziua consultării site-ului de către utilizator. Produsele sunt oferite în limita stocurilor disponibile.

Alături de fotografiile reproduse și care ilustrează Produsele prezentate, Utilizatorul este invitat să consulte descrierea fiecărui produs pentru a-i afla caracteristicile.

OKAIDI se angajează să reproducă produsele cât mai fidel posibil. Cu toate acestea, o ușoară modificare față de imaginile de prezentare nu poate fi complet exclusă.

 

3) Preț

Prețurile sunt prezentate în lei, cu TVA și fără costurile de livrare, care rămân în sarcina utilizatorului, cu excepția condițiilor speciale. Costurile de livrare sunt indicate la plasarea comenzii și sunt stabilite în conformitate cu termenii articolului 7.

Prețurile indicate țin cont de TVA aplicabilă în ziua comenzii. În cazul în care taxa s-ar modifica într-un termen scurt, aceste schimbări ar putea fi reflectate în prețul articolelor fără ca utilizatorul să fie informat în prealabil.

OKAIDI își rezervă dreptul de a modifica prețurile în orice moment. Produsele vor fi facturate pe baza prețurilor în vigoare la momentul plasării comenzii.
 

4) Comandă

Orice comandă constituie acceptarea expresă și irevocabilă a prețurilor și descrierilor produselor disponibile pentru vânzare. Orice contestare cu privire la acest aspect va interveni în cadrul unui posibil schimb și al garanțiilor menționate mai jos.

 

4.1: Validarea coșului

Utilizatorul selectează Produsele pe care dorește să le comande făcând clic pe butonul "Adaugă în coș". Produsele selectate sunt apoi enumerate în secțiunea "Coș".

Astfel, utilizatorul poate verifica în această secțiune detaliile comenzii sale (exemplu: Produsele, cantitățile, prețul, mărimea, culoarea). 

În această etapă, Utilizatorului i se propun mai multe opțiuni

  • Dacă Utilizatorul are un cod promoțional, este invitat să îl introducă bifând caseta "Am un cod promoțional" înainte de a-și valida coșul.
  • Dacă Utilizatorul nu s-a conectat încă la contul său de client, va fi invitat să se conecteze sau să-și creeze contul înainte de a-și valida coșul.
  • Dacă Utilizatorul nu s-a înscris încă în programul de fidelitate, se poate înscrie înainte de a-și valida coșul. 

Odată ce informațiile au fost verificate și/sau ajustate, Utilizatorul și poate continua comanda făcând clic pe caseta "Aleg modul de livrare".
 

4.2: Crearea unui cont de Utilizator

Pentru a crea un cont de Utilizator, Utilizatorul va fi invitat să completeze un formular și să furnizeze următoarele informații obligatorii: titlu, nume, prenume, adresă de e-mail, adresă poștală.

Pentru a afla modalitățile de prelucrare a datelor menționate mai sus, Utilizatorul poate consulta rubrica Date personale

Dacă dorește, Utilizatorul se va putea conecta din nou la contul său în timpul următoarelor vizite folosind identificatorii de acces furnizați (adresa de e-mail și parola).

4.3: Alegerea modului de livrare și a modalității de plată

Odată validat, Utilizatorul este obligat să menționeze modul de livrare dorit, în conformitate cu articolul 6 din prezentele Condiții Generale de Vânzare.

Utilizatorul își selectează apoi modalitatea de plată, în conformitate cu articolul 5 din prezentele Condiții Generale de Vânzare. Pentru a permite Utilizatorului să revină asupra comenzii înainte de a o confirma definitiv, OKAIDI a creat ecrane de validare și de acceptare. Comanda nu va fi înregistrată definitiv decât la ultima validare a ecranului de plată a comenzii (prin card bancar sau cont Paypal). De la ultimul clic de acceptare, comanda este considerată irevocabilă.

 

4.4: Urmărirea comenzii

Un prim e-mail care recapitulează alegerile Utilizatorului și produsele comandate este trimis la validarea plății pentru comandă. Un al doilea e-mail care recapitulează produsele livrate și facturate este trimis la expedierea comenzii.

Prin urmare, indisponibilitatea unui Produs va fi semnalată indirect cumpărătorului prin intermediul acestui e-mail. Comanda pentru produsul sau produsele indisponibil/e ale Utilizatorului va fi anulată automat. Nu se va efectua niciun debit pentru produsul/produsele indisponibil/e pentru plățile cu cardul bancar sau personalizat.

Odată ce comanda a fost validată pe site, Utilizatorul poate urmări procesarea acesteia în orice moment. În acest moment, comanda nu mai poate fi modificată (produs, cantitate, mod de livrare etc.)

 

Pentru a beneficia de acest serviciu, este suficient ca Utilizatorul să se conecteze la contul său de pe site și să acceseze secțiunea "Urmărirea comenzii":

  • Comandă înregistrată: plata dumneavoastră cu cardul bancar a fost validată.
  • Comandă în curs de pregătire: comanda dumneavoastră este în curs de pregătire în depozitele noastre.
  • Comandă expediată: în funcție de opțiunea de livrare, comanda dumneavoastră a fost plasată și este disponibilă la punctul de colectare pe care l-ați selectat în cadrul comenzii (aveți acces la numărul de urmărire al comenzii dumneavoastră pentru a o urmări).

 

Pentru mai multe informații despre plasarea, urmărirea sau executarea comenzii dumneavoastră, întrebări cu privire la termenele de livrare, condițiile de exercitare a dreptului de retragere sau orice altă întrebare, Utilizatorul poate contacta OKAIDI prin intermediul paginii de contact a site-ului: aici.

 

5) Plată

5.1: Diferitele moduri de plată

Comanda plasată pe site-ul www.okaidi.ro poate fi achitată prin card bancar. Acceptăm:
  • Card de credit
  • Card Visa
  • Mastercard

  • Avantaj de fidelitate: sub rezerva validității sale (de exemplu, data expirării și suma minimă de achiziție), cardul de fidelitate este acceptat ca mijloc de plată, utilizabil o singură dată, în limita a 3 avantaje per comandă. Utilizatorul va putea achita suma suplimentară prin card bancar. Cu toate acestea, acest mod de plată nu este propus decât dacă dispuneți efectiv de un card de fidelitate (secțiunea Program de fidelitate)

Suma nu este debitată din contul utilizatorului decât pentru produsele livrate efectiv. Bonul de livrare va fi introdus în coletul care conține produsul comandat. Utilizatorul care a efectuat o comandă va putea să-și tipărească factura conectându-se pe site, în secțiunea de urmărire a comenzii prevăzută în acest scop.

 

6) Securizarea plății - Fraudă

Pentru a asigura securitatea plăților, compania OKAIDI folosește serviciul de plată securizat HiPay. Datele bancare sunt criptate (certificat de securitate SSL) și, prin urmare, nu circulă liber pe internet. Interfața de plată a Sogenactif utilizează tehnologie 3D securizată. Este un sistem dezvoltat de cele două rețele de carduri bancare Visa și MasterCard pentru a autentifica deținătorii de carduri și a preveni astfel utilizarea frauduloasă a acestora din urmă. În plus față de număr, data de valabilitate și criptograma, cu sistemul 3D Secure, titularul cardului trebuie să se autentifice pe o interfață a băncii sale către care este redirecționat automat, prin introducerea unui cod sau a unei informații personale pe care banca sa i le-a trimis în prealabil. Odată autentificat, titularul va vedea tranzacția autorizată sau refuzată de către banca sa.

 

Utilizatorului i se reamintește că frauda prin cardul de plată este o infracțiune pedepsită de articolul L. 163-3 din Codul monetar și financiar: 

"Se pedepsește cu închisoarea pentru o perioadă de șapte ani și amendă de 750.000 de euro orice persoană care:

  • Contraface sau falsifică un card sau un alt instrument menționat la articolul L. 133-4;
  • Efectuează sau încearcă să utilizeze, cu bună știință, un card sau un alt instrument menționat la articolul L. 133-4 contrafăcut sau falsificat;
  • Acceptă, în cunoștință de cauză, să primească plata prin intermediul unui card sau altui instrument menționat la articolul L. 133-4, contrafăcut sau falsificat."

 

7) Costuri de transport, condiții și termene de livrare

7.1: Diferitele moduri de livrare propuse

La domiciliu (Fan Curier)


7.2: Particularități în funcție de modul de livrare

Particularitățile fiecărui mod de livrare stabilite în tabelul de mai sus sunt disponibile pe site-ul www.okaidi.ro la rubrica "Livrare". Livrarea rapidă la domiciliu poate fi suspendată în perioade de trafic intens.

 

7.3: Termene de procesare și livrare

Cu excepția cazurilor de forță majoră, termenele de livrare vor fi cele indicate mai jos, în limita stocurilor disponibile. OKAIDI nu-și va angaja răspunderea în cazul livrării cu întârziere, indiferent de motiv. În consecință, nicio cerere de despăgubire, de orice fel, nu poate fi solicitată de Utilizator de la OKAIDI.

În cazul în care OKAIDI nu își respectă obligația de livrare la data sau la expirarea termenului indicat sau, în caz contrar, nu mai târziu de treizeci de zile de la încheierea contractului, utilizatorul are dreptul să-și rezilieze comanda prin trimiterea unei scrisori recomandate cu confirmare de primire către societatea OKAIDI, în conformitate cu articolul L. 216-2 din Codul consumației. De altfel, în perioadele cu reduceri, promoții sau vânzări private, din cauza numărului ridicat de comenzi care urmează să fie procesate în aceste perioade, termenele de procesare a comenzilor pot fi mai lungi.

După selectarea modului de livrare, Utilizatorul indică sau selectează adresa la care îi va fi livrată comanda. După validarea comenzii, această adresă nu va mai putea fi modificată ulterior, în niciun caz.

Livrările se efectuează de luni până vineri între orele 09.00 și 17.00 și sâmbătă între orele 09.00 și 14.00

 

7.4 Transferul riscurilor și cazuri particulare

OKAIDI OBAIBI controlează numai livrările efectuate de membrii rețelei sale. Prin urmare, riscul de pierdere sau deteriorare a produselor este transferat consumatorului imediat ce produsele sunt livrate la adresa aleasă de acesta în momentul plasării comenzii. În cazul în care consumatorul mandatează un terț furnizor de logistică, pentru ca acesta din urmă să preia produsele de la punctul de livrare indicat în comandă și să le transporte în alt loc, OKAIDI OBAIBI este degrevată de orice risc de pierdere și deteriorare a produselor care fac obiectul acestei terțe livrări. În plus, în acest caz, OKAIDI OBAIBI își declină orice responsabilitate de neconformitate a produselor cu reglementările și standardele aplicabile în țările destinatarilor livrărilor menționate, care nu fac parte din lista oficială a țărilor de distribuție a bunurilor OKAIDI OBAIBI.

 

8) Dreptul la retragere

8.1: Informații privind dreptul la retragere al Utilizatorului

De la data primirii Produsului, Utilizatorul dispune de un termen de 30 de zile pentru a-și exercita dreptul la retragere.

Această perioadă preferențială reprezintă o derogare de la perioada legală de 14 zile menționată la articolul L. 212-20-12 din Codul consumației. Schimburile și rambursările vor fi acceptate numai pentru Produsele nepurtate, nespălate, cu etichetele lor și în ambalajul original

De altfel, și în conformitate cu articolul L. 221-18 din Codul consumației, schimburile sau rambursările nu vor fi acceptate pentru produsele de igienă, halatele de baie, costumele de baie și lenjeria de corp.

 

8.2 Returnări și schimburi

În urma exercitării dreptului la retragere de către Utilizator, sau în cazul constatării neconformității sau a unui defect care afectează Produsele comandate, Utilizatorul poate returna Produsele comandate prin modalitățile următoare:

  • Prin accesarea, online în CGV, a formularului de retragere pus la dispoziție de OKAIDI pentru descărcare la următoarea adresă: făcând clic aici. 
  • Sau completând formularul de retragere care îi va fi trimis în format electronic atașat la bonul de comandă
  • Sau prin trimiterea prin curier, la următoarea adresă, a oricărei alte declarații către OKAIDI, în care își exprimă fără ambiguitate dorința de retragere:

    SC BABSTORES SRL
    Magazin Okaidi Orhideea 
    Spl. Independentei, nr. 210-210B
    060026, BUCURESTI

 

Această declarație poate avea următoarea formulare:

În atenția OKAIDI - SC BABSTORES SRL;
Eu/Noi (*) vă notific/notificăm (*) prin prezenta retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea produsului (*) următor
Comandat la data de (*)/primit la data de (*)
Comanda numărul (*)
Numele consumatorului/consumatorilor
Adresa consumatorului/consumatorilor
Semnătura consumatorului/consumatorilor (numai în cazul trimiterii prezentului formular în format hârtie)
Data

Formularul trebuie să fie însoțit de produsele pe care Utilizatorul le returnează.

 

9) Protecția datelor personale

Societatea OKAIDI SAS, responsabilă de prelucrare, colectează datele personale obligatorii marcate cu un asterisc. Aceste date colectate sunt necesare pentru prelucrarea, urmărirea și livrarea comenzii dumneavoastră, precum și pentru elaborarea facturilor. Pe de altă parte, aceste date pot fi necesare pentru a trimite oferte, informații sau reclame personalizate sau nu, numai dacă sunt acceptate. În cele din urmă, acestea pot fi necesare și pentru gestionarea înscrierii dumneavoastră în programul de fidelitate Okaidi. Ele vor putea fi utilizate pentru efectuarea analizelor statistice.

Societatea OKAIDI SAS se asigură că ia toate măsurile necesare, în conformitate cu prevederile legale aplicabile, pentru a asigura protecția, confidențialitatea și securitatea datelor dumneavoastră personale.

În conformitate cu Legea Informaticii și Libertăților din 6 ianuarie 1978 și cu Regulamentul General privind Protecția Datelor (RGPD) din 14 Aprilie 2016, aveți dreptul la acces, la transmitere de instrucțiuni cu efect postum, la rectificare, la opoziție, la ștergere, la portabilitate sau la restricționarea prelucrării datelor care vă vizează. Vă puteți exercita drepturile adresând o scrisoare către OKAIDI

Service clients - 162 boulevard de Fourmies– 59100 ROUBAIX sau prin intermediul formularului nostru de contact.

Vă rugăm să rețineți că, în cadrul exercitării drepturilor de către solicitanți, Serviciul nostru pentru clienți va avea dreptul să verifice identitatea cererilor menționate, solicitând eventual o copie a unui document de identitate valabil.

 

Pentru mai multe informații despre aceste drepturi, despre utilizarea și protecția acestor date, Utilizatorul poate consulta rubrica privind datele personale.

 

10) Cookie-uri

Când vizitați site-ul www.okaidi.ro, cookie-urile sunt plasate pe computerul, telefonul mobil sau tableta Utilizatorului.

Ce este un cookie? Un cookie este un fișier text depus atunci când vizitați un site sau vizualizați o reclamă. Scopul său este de a colecta informații referitoare la navigarea dumneavoastră și de a vă trimite servicii adaptate terminalului dumneavoastră, pentru a vă îmbunătăți experiența de navigare. Acesta este unul dintre motivele pentru care folosim cookie-uri, de exemplu pentru a vă identifica și a accesa contul dumneavoastră.

Pentru mai multe informații despre utilizarea și gestionarea cookie-urilor, Utilizatorul poate consulta secțiunea „Cookies”.

 

11) Proprietate intelectuală

Toate elementele site-ului OKAIDI, vizuale sau sonore, sunt protejate prin drepturi de autor și mărci comerciale. Acestea sunt proprietatea exclusivă a societății OKAIDI.

Întregul site este protejat de legislația franceză și internațională referitoare la proprietatea intelectuală. Toate drepturile de reproducere sunt rezervate.

Toate textele care alcătuiesc paginile acestui site nu pot, în conformitate cu prevederile codului de proprietate intelectuală, să facă obiectul niciunei reprezentări sau reproduceri, integrală sau parțială, pe orice suport, fără autorizare expresă și prealabilă din partea OKAIDI. De asemenea, mărcile, denumirile comerciale și logo-urile care apar pe acest site sunt înregistrate. Reproducerea lor totală sau parțială, realizată utilizând elemente de pe site, este interzisă.

Utilizatorul care are un site personal și care dorește să plaseze pe site-ul său, pentru uz personal, un simplu link către pagina principală a site-ului mărcii OKAIDI, trebuie obligatoriu să solicite autorizație de la societatea OKAIDI. Orice alt link (în special folosind tehnica framing sau in-line linking) este exclus.

 

12) Responsabilitate

OKAIDI este responsabilă pentru îndeplinirea corectă a obligațiilor care rezultă din aceste Condiții Generale de Vânzare.

OKAIDI nu va fi totuși responsabilă pentru neexecutarea totală sau parțială a obligațiilor care îi revin în temeiul prezentului contract, dacă această neexecutare rezultă fie de la Utilizator, fie dintr-un caz de forță majoră (articolul 1218 din Codul civil).

OKAIDI nu va răspunde pentru eventualele inconveniente sau daune inerente utilizării rețelei de internet, în special o întrerupere a serviciului, o intruziune externă sau prezența virușilor informatici sau calificată de facto ca forță majoră, conform jurisprudenței.

Părțile convin să se consulte cât mai curând posibil pentru a determina metodele de procesare a comenzii în perioada cazului de forță majoră.

După o (1) lună de întrerupere din cauza forței majore, părțile vor fi eliberate de obligațiile care le revin reciproc. Dacă este cazul, OKAIDI va rambursa Utilizatorului valoarea comenzii sale cât mai curând posibil

 

13) Garanție legală

Utilizatorul beneficiază de garanție de conformitate și împotriva viciilor ascunse conform prevederile articolelor 1641-1649 din Codul civil și articolelor L.217-4 - L.217-14 din Codul consumației, pentru a obține în justiție repararea sau înlocuirea bunului și, dacă acest lucru este imposibil, anularea sau reducerea prețului.

13.1 Garanția legală de conformitate

Articolul L217-4 din Codul consumației

'Vânzătorul livrează un bun conform contractului și este răspunzător pentru viciile de conformitate existente în momentul livrării.

De asemenea, răspunde de viciile de conformitate care rezultă din ambalare, instrucțiuni de asamblare sau instalare atunci când acestea au fost plasate în responsabilitatea sa prin contract sau au fost realizate sub responsabilitatea sa'

 

Articolul L217-5 din Codul consumației

'Pentru a respecta contractul, bunul trebuie:

1° să fie adecvat pentru utilizarea obișnuită așteptată de la un articol similar și, dacă este cazul:

  • să corespundă descrierii oferite de vânzător și să dețină calitățile pe care acesta le-a prezentat cumpărătorului sub forma unui eșantion sau model;
  • să prezinte calitățile la care un cumpărător se poate aștepta în mod legitim, având în vedere declarațiile publice făcute de vânzător, producător sau reprezentantul acestuia, în special prin publicitate sau etichetare

2° Sau să prezinte caracteristicile definite de comun acord de către părți sau să fie potrivit pentru orice utilizare specială căutată de cumpărător, adusă la cunoștința vânzătorului și pe care acesta din urmă a acceptat-o


Articolul L217-9 din Codul consumației

'În caz de viciu de conformitate, cumpărătorul alege între repararea și înlocuirea bunului.

Cu toate acestea, vânzătorul poate să nu procedeze în funcție de alegerea cumpărătorului, dacă această alegere implică un cost evident disproporționat în comparație cu cealaltă modalitate, luând în considerare valoarea bunului sau gravitatea viciului. În acest caz, el poate să procedeze, cu excepția cazului în care acest lucru este imposibil, conform metodei care nu a fost aleasă de cumpărător.'

Articolul L217-11 din Codul consumației

'Aplicarea dispozițiilor articolelor L. 217-9 și L. 217-10 are loc fără niciun cost pentru cumpărător'


Articolul L217-12 din Codul consumației

"Acțiunea care rezultă din viciul de conformitate se prescrie în doi ani de la livrarea bunului".


13.2 Garanție legală împotriva viciilor ascunse


"Vânzătorul este obligat să ofere garanție pentru viciile ascunse ale articolului vândut care îl fac impropriu pentru utilizarea pentru care este destinat sau care reduc această utilizare atât de mult încât cumpărătorul nu l-ar fi achiziționat sau ar fi plătit un preț mai mic, dacă le-ar fi cunoscut".

Articolul 1643 din Codul civil

El este răspunzător pentru viciile ascunse, chiar dacă nu le-ar fi cunoscut, doar dacă, în acest caz, a stipulat că nu va fi obligat la nicio garanție.


Articolul 1644

În cazul articolelor 1641 și 1643, cumpărătorul are posibilitatea de a returna articolul și de a fi rambursat integral sau de a păstra articolul și de a i se rambursa o parte din preț. Articolul 1648 alineatul 1 din Codul civil "Acțiunea rezultată în urma viciilor grave trebuie inițiată de cumpărător în termen de doi ani de la descoperirea viciului".

 

14) Opiniile clienților

Condiții de utilizare a serviciului pentru utilizatori

Okaidi permite Utilizatorului să-și exprime o opinie cu privire la un produs pe care l-a achiziționat. Această opinie va apărea apoi pe fișa de prezentare a produsului în cauză și va fi vizibilă pentru vizitatorii site-ului pe toată perioada de vânzare a produsului respectiv. Afișarea opiniilor este în ordine cronologică, în mod automat. Opinia va conține data experienței Utilizatorului care și-a exprimat opinia și menționează data experienței utilizatorului.

 

Utilizatorul care dorește să-și exprime opinia cu privire la unul sau mai multe produse trebuie să fie identificat de Okaidi, să dispună de nume de utilizator și parolă Okaidi pentru a-și putea formula și transmite opinia despre un produs. De altfel, numai un adult este autorizat să formuleze o opinie despre produs. Din motive de transparență, toate opiniile clienților sunt citite și moderate independent de partenerul nostru Bazaarvoice, certificat de AFNOR. Se specifică aici că numai conținutul referitor la atributele produsului va fi publicat. Vor fi excluse în special opiniile al căror conținut se referă la:

  • Comandă și urmărirea acesteia (livrare, schimburi, returnări, rambursare ...).
  • Probleme tehnice întâmpinate pe site.
  • Comparații cu alte puncte de vânzare și, în special, concurenți.
  • Orice întrebare (solicitare de parteneriate, contact cu furnizorii...) care nu se referă la atributele produsului.
  • Orice este contrar ordinii publice și bunelor moravuri.
  • Orice termen care poate fi interpretat ca o insultă sau defăimare împotriva autorului sau a oricărei alte persoane fizice sau juridice.
  • Orice întrebare care pune la îndoială siguranța produsului (aceste opinii vor face obiectului unei verificări sistematice din partea serviciului nostru pentru clienți).

 

Astfel, OKAIDI:

  • poate, în mod liber, să păstreze o opinie postată pe site-ul său sau să o șteargă, indicând motivele acestei respingeri
  • nu are nicio obligație de a publica opinia Utilizatorului sau de a compensa Utilizatorul pentru nepublicarea unei opinii, publicarea și menținerea unei opinii fiind la discreția OKAIDI. Cu toate acestea, în cazul respingerii opiniei, Utilizatorul va fi informat prin orice mijloace adecvate cu privire la motivele respingerii acesteia.

 

Utilizatorul declară și acceptă în mod expres că utilizarea formularului de opinii ale clienților pentru a emite o opinie cu privire la un produs Okaidi implică transferul în beneficiul Okaidi al drepturilor de reproducere, adaptare și divulgare a acestei opinii pe site-ul mărcii Okaidi sau pe orice mediu de comunicare ales în mod liber de Okaidi.

De altfel, se specifică aici că Okaidi își rezervă dreptul de a dezvălui, pe lângă opinia formulată de Utilizator, toate informațiile introduse și/sau validate de Utilizator la trimiterea unei opinii.

În cadrul formulării și validării unei opinii, Utilizatorul poate fi obligat să furnizeze și/sau să valideze anumite date cu caracter personal. Specificăm aici faptul că datele personale colectate nu vor fi utilizate în scopuri comerciale.

Informațiile colectate sunt necesare pentru a permite Okaidi să garanteze seriozitatea opiniilor formulate și să îmbunătățească serviciile oferite de Okaidi clienților săi.

În cele din urmă, în conformitate cu reglementările în vigoare, aveți dreptul la acces, la transmitere de instrucțiuni cu efect postum, la rectificare și la opoziție față de prelucrarea datelor personale care vă vizează. Este suficient să ne scrieți la:

OKAIDI SAS – Service clients - 162 boulevard de Fourmies– 59100 ROUBAIX sau prin intermediul formularului nostru de contact.

indicând numele, prenumele, adresa de e-mail și atașând o copie a documentului de identitate. În conformitate cu reglementările în vigoare, cererea dumneavoastră trebuie să fie semnată și însoțită de o fotocopie a unui document de identitate care poartă semnătura dumneavoastră și să precizați adresa la care trebuie trimis răspunsul.

De asemenea, utilizatorul își poate consulta sau modifica datele personale în contul său. Pentru mai multe informații despre datele dumneavoastră personale, puteți consulta rubrica "date personale".

 

15) Integralitate

În cazul în care una dintre clauzele prezentului contract ar fi nulă și neavenită în urma unei modificări a legislației, a regulamentului sau a unei hotărâri judecătorești, aceasta nu poate afecta validitatea și respectarea acestor condiții generale de vânzare.

 

16) Durată

Prezentele condiții se aplică pe toată durata afișării online a serviciilor oferite de OKAIDI.

 

17) Drept aplicabil-Litigii

Prezentele condiții generale de vânzare sunt supuse legislației franceze.

Litigiile care pot apărea cu privire la validitatea, interpretarea, punerea în aplicare sau încetarea prezentelor Condiții Generale de Vânzare vor fi supuse competenței instanțelor franceze, în pofida pluralității inculpaților și/sau chemărilor în garanție, inclusiv pentru procedurile de urgență sau procedurile de protecție în proceduri sumare sau la cerere. Instanța competentă în caz de litigiu va fi cea de la locul inculpatului.

De altfel, în conformitate cu prevederile Codului Consumației, clientul are dreptul de a utiliza gratuit serviciul de mediere oferit de OKAIDI, dacă un astfel de litigiu nu a putut fi soluționat în cadrul unei reclamații prealabile, înaintată direct Serviciului de Clienți OKAIDI.

Tako predlagani mediator "potrošniškega prava" je "Service Client OKAIDI". To mediacijsko službo je mogoče kontaktirati preko:

  • Po elektronski poti: preko našega kontaktnega formularja tukaj.
  • Ali po pošti : Service Client - 162 boulevard de Fourmies– 59100 ROUBAIX, FRANCE

 

Platforma europeană de soluționare a litigiilor:
În conformitate cu Regulamentul European 524/2013, societatea OKAIDI SAS vă informează despre existența unei platforme europene pentru soluționarea litigiilor online dintre comercianții electronici și consumatori: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

Versiune modificată la data de 12/02/2020 la Roubaix