Ajutor - Întrebări frecvente: Programul dumneavoastră de fidelitate


PREZENTAREA PROGRAMULUI

Programul dumneavoastră de fidelitate pentru doar 15 LEI pe an pentru a-i bucura pe copiii pe care îi iubiți, profitați de avantajele exclusive valabile la Obaïbi, Okaïdi. Consultați programul de fidelitate făcând clic aici


CUM VĂ ÎNSCRIEȚI ÎN PROGRAMUL DE FIDELITATE?

Înscrierea în programul de fidelitate se poate face: într-un magazin Okaïdi sau pe site-ul noastre: 

  • Puteți să vă înscrieți în program direct de pe pagina coșului de cumpărături sau din contul dumneavoastră de client.

  • Puteți să vă înscrieți în programul de fidelitate și pe site-ul okaidi.ro


CUM ATAȘEZ UN CARD DE FIDELITATE LA CONTUL MEU DE CLIENT?

Dacă v-ați înscris în programul de fidelitate într-un magazin Okaïdi, puteți atașa cardul la contul dumneavoastră de pe site, indicând numărul cardului în contul de client. Numărul de fidelitate se află pe spatele cardului de fidelitate sau pe bonul de casă.


CUM CONSULTAȚI SOLDUL PUNCTELOR?

Puteți consulta soldul punctelor conectându-vă la contul dumneavoastră de client. Punctele sunt creditate în termen de 2-3 zile după o achiziție în magazin sau 2-3 zile după expedierea comenzii dumneavoastră efectuate pe site. În magazin, numărul dumneavoastră de puncte se află pe bonul de casă, în partea de jos.


CUM OBȚIN AVANTAJELE?

Puteți primi avantajele fie prin e-mail, fie prin sms. Puteți alege modul de primire din contul dumneavoastră de client, în magazin sau prin serviciul pentru clienți.

Avantaj Fidelitate: 1leu = 1 punct de fidelitate. De la 600 de puncte acumulate veți primi un avantaj de fidelitate de 25 LEI.

Avantaj Aniversar: pentru părinții ai căror copii au vârste cuprinse între 1 și 12 ani inclusiv, este oferit un beneficiu aniversar de 25 LEI pentru fiecare copil, până la limita a 6 beneficii de aniversare sau de naștere pe o perioadă de aderare (se poate solicita cardul de familie). Pentru a obține avantajele aniversare, înregistrați copiii atunci când vă creați contul de client sau adăugați-i în contul dumneavoastră de client în secțiunea „Informații personale”. Cu 45 de zile înainte de ziua de naștere a fiecărui copil, veți primi prin e-mail sau sms un avantaj aniversar de 25 LEI valabil în toate magazinele sau pe site-ul okaidi.ro.

Avantaj Naștere: Pentru părinți, este oferit un avantaj de naștere de 25 LEI pentru venirea pe lume a unui nou copil. Pentru a obține avantajul de naștere, menționați nașterea copilului între prima și a șasea lună din momentul creării contului dumneavoastră de client sau adăugați o nouă naștere în contul de client în rubrica referitoare la copiii dumneavoastră. În cazul unei nașteri multiple (gemeni, tripleți...), se va acorda 1 avantaj pentru fiecare copil, cu condiția ca fiecare copil să fie înregistrat.

Veți primi automat prin e-mail sau sms în termen de 3 zile de la introducerea datei nașterii, un avantaj de naștere de 25 LEI valabil timp de 2 luni în toate magazinele sau pe site-ul okaidi.ro

Condiții de utilizare a diferitelor avantaje pe care le propunem: Avantajele de fidelitate, de aniversare, de naștere și à la carte pot fi combinate cu toate celelalte oferte în limita a 3 avantaje per achiziție. Ele nu se pot schimba, nici nu sunt rambursabile. Nu sunt valabile în magazinele din fabrică.


CÂT TIMP SUNT VALABILE AVANTAJELE MELE?

Avantajele sunt valabile 2 luni începând cu data de emitere.


CUM POT ACUMULA PUNCTE?

Punctele se acumulează excluzând costurile de expediere, taxa eco și achizițiile din magazinele de fabrică. Plata cu un card cadou nu vă permite să acumulați puncte.


CUM PUTEȚI UTILIZA AVANTAJELE DE FIDELITATE, DE ANIVERSARE SAU DE NAȘTERE ?

Pe site-ul okaidi.ro : Puteți utiliza avantajele dumneavoastră în momentul achitării comenzii.

Odată conectat la contul dumneavoastră, în momentul efectuării plății, se afișează automat lista avantajelor disponibile, selectați avantajele pe care doriți să le utilizați și apoi finalizați plata prin card bancar.

În magazin: Când treceți pe la casa de marcat, prezentați avantajul pe care l-ați primit prin e-mail sau SMS. De asemenea, puteți să precizați numele de familie, prenumele, codul poștal și să menționați că aveți un avantaj de utilizat.

Cum procedez dacă nu am primit avantajele? Dacă nu ați primit avantajele de fidelitate, vă invităm să contactați serviciul clienți: Contact prin e-mail de pe paginile Ajutor și Contacte și alegeți subiectul "Programul de fidelitate" în câmpul "subiect".


PENTRU ORICE ALTE ÎNTREBĂRI SUPLIMENTARE DESPRE PROGRAMUL DE FIDELITATE

Pentru orice altă întrebare despre programul de fidelitate, accesați secțiunea Contacte: Contact prin e-mail de pe paginile Ajutor și Contacte și alegeți subiectul "Programul de fidelitate" în câmpul "subiect".